KONTAKT PRAHA

Prodejna Praha - Národní třída 9
obsluha výdejny 776 030 228
Po -Pá: 12 -19 hod
tel: 778 088 158
napište nám
Provozovatel: IČ 28889878
Rozvoz po dohodě

Servis - Služby

arr3Výdejna Praha 1 - osobní převzetíProdejna na Národní 9, Staré Město, Praha 1 - Otevřeno Od 3.12 - 21. 12. 2018 Otevřeno: Pondělí až... arr3Prodejna v centru městaProdejna na Národní 9, Staré Město, Praha 1 - Otevřeno Od 3.12 - 21. 12. 2018 Otevřeno: Pondělí až... arr3Dárky na jinou adresu Praha - i dort jako překvapení nebo dárekJednoduchá pravidla a podmínky dopravy po Praze - dorty jako dárek Doručení dárků na druhou adresu.... arr3AlergenyUvádíme Vám povinné údaje o alegenech před nákupem v obchodě. OBJEDNÁVKA-Klasických medovníků ...

NEJPRODÁVANĚJŠÍ


Jak na nákup » Obchodní podmínky » Reklamační protokol
Reklamační protokol

Zde přikládáme pro Vás a pro případné vyřízení Vaší reklamace

REKLAMAČNÍ PROTOKOL

(vyplní zákazník)

Firma/jméno a adresa kupujícího:

IČ:
(a DIČ)

Zpáteční adresa pro zaslání zboží:

(Je-li shodná s výše uvedenou, nevyplňujte!)

 

 

 

 

 

Kontaktní osoba:

Telefon/fax:

Mobil:

E-mail:

Poznámky:

 

Reklamované zboží:

Datum nákupu:
(Datum vystavení faktury)

Číslo faktury:

 

 

Podrobný popis závady:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Návrh způsobu řešení reklamace:

 

1. Při uplatňování práv z odpovědnosti za vady doporučujeme přiložit doklad o zakoupení zboží či fakturu, byla-li vystavena, nebo jiný dokument prokazující koupi zboží.

2. Při zasílání zboží je vhodné zboží zabalit do vhodného obalu tak, aby nedošlo k jeho poškození nebo zničení.

 

 

Datum: __________________                             Podpis kupujícího: _______________________________________

 

(vyplní prodávající)

Datum přijetí reklamace:

Reklamaci vyřizuje:

Vyjádření prodejce:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Datum: __________________                             Podpis prodejce: _________________________________________